Labels

Sunday, December 18, 2011

No Feelings - Sex Pistols

I look around your house, you got nothing to steal
我在你家外打转,发现你家裏没有东西可以偷
I kick you in the brains when you get down to kneel
看到你准备在我面前跪下,并向你所谓的上帝祈祷时我真想踹你几脚
And pray, you pray to your god

No feelings
没有感觉
A no feelings
没有感觉
A no feelings
没有感觉
For anybody else
我对任何人都没有感觉
A no feelings
没有感觉
A no feelings
没有感觉
A no feelings
没有感觉
For anybody else
我对任何人都没有感觉
Except for myself
除了我自己
Your daddy's gone away
你的爸爸挂了
Be back another day
他会在某一天回来
See his picture hanging on your wall
他的照片挂在你的墻上

No comments:

Post a Comment